ZGODNOŚĆ MWP Z AKTUALNYMI TENDENCJAMI

MWP zawdzięcza swój sukces w dużej mierze temu, że jest on zgodny z głównymi tendencjami, jakie obserwuje się obecnie w Europie. MWP, a „powrót do domu”. MWP jest formą sprzedaży bezpośredniej, która odbywa się przeważnie w domu klienta, w jego „ulubionym kokonie”. Pozwala to klientowi dokonać zakupów w sposób prosty i przyjemny. Ma on poczucie bezpieczeństwa wiedząc, że ma do czynienia z przyjacielem, który nie będzie usiłował „wyrolować” go oraz przyjemność, wynikającą z możliwości skorzystania z miłego, serdecznego kontaktu, nie musząc otwierać drzwi nieznajomym. Jest to forma sprzedaży zupełnie różna od tradycyjnego „domokrążcy”, usiłującego wtargnąć za wszelką cenę do domu, aby sprzedać coś, czego konsument nie chce.

MWP, a „rozważny klient”. Kupujemy z uwagą. Szukamy produktów dobrej jakości po umiarkowanych cenach, zasięgamy opinii innych. Na co najbardziej jesteśmy wrażliwi? Na siłę ,,od ucha do ucha”, na to, co nasz przyjaciel już za nas wypróbował i co mu się podobało. Czujemy się bezpiecznie dokonując zakupów tylko wówczas, gdy zaistniał klimat zaufania w stosunku do osoby, która nam dostarcza produkty. A do kogo możemy mieć więcej zaufania niż do osoby, którą znamy od dawna?

Przedsiębiorstwa MWP pomagają w pracy swoim dystrybutorom, udostępniając klientom darmowe numery telefoniczne, dzięki którym mogą oni otrzymać odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

MWP, a „zindywidualizowana sprzedaż”. MWP zaspokaja naszą potrzebę zindywidualizowanej usługi – daje nam odczuć, że jesteśmy kimś specjalnym. Serwis reklamacji powinien działać bez zarzutu. Spodziewamy się tego, że przedsiębiorstwo rozwiąże wszystkie problemy dotyczące produktów, jakie mogłyby zaistnieć po sprzedaży. Zdaje sobie ono sprawę z faktu, że opiera się głównie na skutecznej informacji „od ucha do ucha”.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>