Uczciwość, co do jakości produktów i wkładu pracy

Zazwyczaj, mamy ochotę ulec entuzjazmowi, co do własnych produktów. Konieczne jednak jest, abyśmy przedstawiali je w sposób obiektywny i pozostawili konsumentowi wyrobienie sobie opinii o nich. Entuzjazm jest wielką zaletą w MWP i konieczny jest do osiągnięcia sukcesu – jednakże musimy być uczciwi!

Profesja MWP, tak jak inne formy handlu, jest poddana reglamentacji, która zabrania fałszywej reklamy oraz nieuczciwości, co do produktów. Przypisywanie produktom nieprawdziwych właściwości jest szkodliwe zarówno dla przedsiębiorstwa, które je produkuje, jak też dla pozostałych dystrybutorów, „Od ucha do ucha” jest bronią obosieczną. Pozytywna informacja obiega szybko. Jakość i zalety danego produktu czy usługi, w krótkim czasie, znane są wszystkim. Ale negatywna informacja może również krążyć i to z niebezpieczną szybkością i skutecznością.

Duża oryginalność MWP polega na tym, że nie ma w nim limitu zarobków. Poza tym szczerym stwierdzeniem, przyszły dystrybutor powinien być świadomy, że stworzenie naprawdę prosperującego biznesu będzie wymagało rzetelnej i wytrwałej pracy.

Niestety, nowicjusze w tym zawodzie często udzielają fałszywych informacji, dając do zrozumienia, że fortuna jest na wyciągnięcie ręki. szybko i bez wysiłku. Nie zdają sobie sprawy, jaką szkodę przynoszą całej profesji.

Najczęściej dystrybutor w systemie MWP zaczyna mieć znaczące zarobki po 2 do 5 latach pracy, w zależności od jego osobowości, jakości pracy, jaką w to włożył oraz od motywacji osób, które tworzą jego ekipę.

Osiągnięcie sukcesu wymaga wytrwałości, wiary we własne siły, zapału do działania, pozytywnej i optymistycznej postawy, zaangażowania, etyki itd… Dlatego większość ludzi, którzy myślą, że MWP jest to sposób na ,.szybką i łatwą fortunę”, wkrótce rozczarowują się i nie potrafią wytrwać w tym przedsięwzięciu nawet jednego roku,

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>