Trudna sprawa z czasem, jak nim zarządzać?

Czy niska efektywność ma coś wspólnego ze złym zarządzaniem swoim cennym czasem? Oczywiście, że tak. Trudno jednak przyznaje się do tego większość z nas, którzy zabiegani od samego rana do późnych godzin relatywnie wciąż czegoś nie zrobiliśmy. Rola w jakiej musi występować manager zespołu wymaga od niego umiejętności, którą poniekąd rozsiewa w swoich strukturach. Kluczem do osiągnięcia zadowolenia ze swojej pracy jest głównie czas, z którym z dużym wysiłkiem pokonuje codzienną walkę każdy człowiek. Wobec tego niebłahym sposobem na efektywne zarządzanie czasem jest uświadomienie sobie wartości proaktywności oraz wyeliminowanie złych nawyków. Pokazywanie swoimi czynami innym, że człowiek jest w stanie te rzeczy wprowadzić w swoje życie, staje się sukcesem głównie dla kadry zarządzającej. Bo, gdy wyjdziemy wcześniej, zrobimy coś w wolnej chwili, zamiast przeglądania stron www w wolnym czasie wybierzemy istotniejszy aspekt naszego rozwoju, poczynimy zdecydowany krok do przodu i ominiemy kilka zdecydowanie szybkich ruchów wskazówek zegara.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>