PRZYSZŁOŚĆ MARKETINGU WIELOPOZIOMOWEGO W EUROPIE CZ. II

Ktoś, komu potrzebne są dokładniejsze informacje w jakiejś dziedzinie, będzie ich szukał w specjalistycznych czasopismach lub w specjalizujących się w danej dziedzinie sklepach, będzie zasięgał porady sprzedawców (która niestety, nie zawsze jest dobra w dużych sklepach), jak również coraz częściej będzie się kierował poradą przyjaciół łub znajomych, którzy właśnie taką rzecz kupili i są z niej bardzo zadowoleni.

MWP odpowiada właśnie takim kryteriom. Sprzedaż oparta jest na przyjacielskim kontakcie. Dystrybutor nie jest sprzedawcą, lecz jest kimś, kto udziela informacji oraz porady. Jego zawód polega głównie na nawiązywaniu kontaktów z ludźmi.

To prowadzi do sytuacji, jak przepowiada Jacques Masurel1, że już w najbliższej przyszłości dystrybutorzy będą coraz częściej oferować swoje sieci do dyspozycji fabrykantów. Czy istnieje sposób szybszy, skuteczniejszy oraz tańszy do zareklamowania nowego produktu? „Od ucha do ucha” jest nie tylko sposobem skutecznym -jest sposobem, który zawiera w sobie pewną gwarancję wiarygodności! Przyjmujemy na siebie odpowiedzialność, stajemy się rozważnymi konsumentami. Nieuczciwość nie jest w modzie. Zły produkt, niedoskonała usługa nie będą polecane przez tysiące, a nawet miliony ludzi!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>