Pracownik na pierwszym miejscu, employer branding

Branża, jaką jest zarządzanie zasobami ludzkimi, od 2001 roku może posłużyć się potężnym narzędziem zwanym employer branding. Z angielskiego tłumaczony jest on jako budowanie wizerunku pracodawcy, gdzie główny nacisk kładzie się na satysfakcję pracownika, zaspokojenie jego potrzeb oraz zapewnienie rozwoju przy jednoczesnym utrzymaniu przyjaznej atmosfery. Jedynie budowanie dalekosiężnej strategii przez firmy jest w stanie otwierać potencjalnym pracownikom oczy na wiarygodnego pracodawcę, a zatrudnionym odczuwać satysfakcję z pracy. Wewnętrzny employer branding skupia się głównie na skutecznych działaniach motywujących pracowników i szkoleniach. Pracodawcy coraz częściej w ramach stawiania pracownika na pierwszym miejscu wybierają dla nich programy motywacyjne oparte nie tylko na kursach i szkoleniach, lecz także na rozrywce, sporcie, kulturze, jak również ciekawych ofertach skierowanych dla dzieci pracowników. Patrzenie w przyszłość firmy i dbałość o jej wizerunek to przecież przede wszystkim dbałość o potencjał pracowniczy.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>