Praca managera niesie ze sobą wiele wyzwań, które zdecydowanie najczęściej wiążą się z umiejętnością podejmowania decyzji. Najtrudniejsze co spotyka go podczas pracy to stykanie się z sytuacjami często absolutnie nieprzewidywalnymi, które wymagają podjęcia decyzji. W ich obliczu rodzić się może niepewność, która jest źródłem złego pojmowania otaczającego świata. Manager jest człowiekiem, toteż ugruntowanie może wywoływać w nim dwa skrajne poglądy, z których jeden brzmi, że świat wydaje się być pewnym, a drugi niepewnym. Z tych dwóch marginalnych przekonań wyodrębniają się niestety źle podejmowane decyzje, przy których niejednokrotnie brak managerowi świadomego rozsądzenia tego, co pomiędzy. Doskonalenie za pomocą fachowych szkoleń w tym kierunku zmniejsza niezgodne z rzeczywistym stanem sytuacji rozsądzanie wielu istotnych spraw. Manager, który chce skutecznie rozwiązywać problemy, powinien korzystać z najnowocześniejszych narzędzi wspierających jego świadomość. Bez ich używania skazany jest bowiem na szereg błędów zarówno biznesowych, jak i w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Leave a reply