Jak wygląda konstruktywna krytyka pracownika?

Po pierwsze należy zwrócić uwagę na to, że informacja zwrotna w relacjach manager- pracownik jest niezwykle ważna dla dobra firmy, zespołu, samego pracownika jak i managera. Otóż jedynie dzięki temu zabiegowi struktura organizacyjna jest w stanie funkcjonować i odnosić cele postawione na samym początku założeń jakiejkolwiek działalności. Logiczne dowody na to, że pracownikowi należy się konstruktywna krytyka mają największe w jego oczach wzięcie. Tym bardziej, gdy okazuje się, że niosą przy tej okazji korzyści z poprawienia swojego zachowania i wyeliminowania tego co złe. Tytułową krytykę najlepiej zacząć od słów: „jesteś człowiekiem, któremu powierzyłem sporej wagi odpowiedzialność, wciąż uważam cię za osobę postawioną na odpowiednim stanowisku, mam wobec ciebie wielkie plany, bo wiem, że mogę na tobie polegać, ponadto zaimponowałeś mi w sytuacji, gdy …, podobało mi się, że ty …, niecierpliwię się jednak z powodu, czuję, że możemy sobie nie poradzić bo …, zapewnij mnie, powiedz jak sprawa wygląda z twojej strony”.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>