Jak dotrzeć do słuchaczy?

Słuchacz, pracownik, członek zespołu, bądź co bądź to człowiek mający oprócz uszu i oczu rozum oraz swoje osobiste przekonania, dlatego docieranie z informacją do niego wcale nie jest proste. Najważniejszy jest wobec powyższego wymagania jasno określony cel, który chce się odnieść, dobra forma przekazu, sprawna komunikacja oraz rzetelne odpowiedzi. Bez tego trudno będzie managerowi trafić do swoich słuchaczy z przekazem, informacją czy projektem. Po drugie skuteczne dotarcie do ludzi musi mieć źródło w pewności tego, co ma się do przekazania. Niejednokrotnie jest ona pomijaną kwestią, dlatego szereg projektów, w które sam manager nie wierzy, nie kończą się triumfem. Naczelny komunikat musi być pewnikiem, w przeciwnej sytuacji sporo informacji mogących pomóc w odniesieniu sukcesu i zainteresowaniu słuchaczy zostaje pominiętych. Ponadto, aby skutecznie dotrzeć do odbiorców, należy się z nimi od samego początku zharmonizować pod kątem ich potrzeb. Opracowanie profilu słuchacza przed przekazem jest wobec powyższych wymagań bezwzględnie konieczne.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>